Известие

Collapse
No announcement yet.

ВАРИАТОРА ИЛИ .....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от xapu Покажи съобщение
    Хайде стига с това "Отиди на диагностика",аз ходя правят ми я и ми казват,че всичко ми е наред взимат ми паричките и казват екстра е.Паля колата на другия ден пак студена пак го прави този номер.И какво излиза отишъл съм на диагностика нищо не са ми открили,но проблема си го има,а и както казах вече всичко което описвате като възможен проблем съм го сменил.Така,че пробвайте с някой друг вариант.
    Благодаря предварително и се извинявам ако тонът ми ви се е сторил груб.
    щот незнаеш къде да отидеш на диагностика
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      щот незнаеш къде да отидеш на диагностика
      Е АутоИталия и Клубния при Румен не са ли квалитетни диагностици ????
      sigpic156 1.8 TS 2004`

      Comment


      • #33
        Здр.пак.Днес ми направи впе4атление 4е между възд.филтар и дебитомера отгоре то4но,кадето се сабират е станало "мазно петно" като от масло,но от какво може да е? А и също така намясто пробвах да и дам газ тя пак неможе едвам,едвам вдига оборотите и се дави и след това гледам зад колата съм направил локва от ауспуха хвар4и яко вода(поне така мисля де не 4е разбирам много ама на ни6то немири6е6е)
        Alfa Romeo 146 1.4 T.S

        Comment


        • #34
          Пфффф... антифриза ти как е? Намирисва ми на гарнитура или пукната глава. Виж си антифриза дали не изчезва безследно. Както и новото на маслото.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Пфффф... антифриза ти как е? Намирисва ми на гарнитура или пукната глава. Виж си антифриза дали не изчезва безследно. Както и новото на маслото.
            еми маслото ми е на над минимума ама малко а за антифриза несам забелязал да из4езва несам доливал изоб6то
            Alfa Romeo 146 1.4 T.S

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
              При мен не гърми, ами се получава следното - палиш и тръгваш - ако подадеш по-рязко газ, не поема, мисли или почва да придръпва, и след секунда две като се юрне - и така докато не позагрее (не знам на колко, щото уреда започва да отчита от 40...). ако галиш нежно газта, няма проблем. самопри рязко ускорение. като се замисля, аз май така я взех, ама тогава много нежно я галех... но в езеро няма да я пускам. Това на бензин. На газ пердаши независимо от температурата на двг.
              Колега мойта има абсолютно сьщия проблем когато е студена !!! Аз карам с откачен вариатор ,но едва ли е от това
              Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kemo_nike Покажи съобщение
                еми маслото ми е на над минимума ама малко а за антифриза несам забелязал да из4езва несам доливал изоб6то
                Трябва да се погледне.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Благодаря за инфото, явно са си така повечето алфи.... малко са спънати и искат високи обороти за да вървят, което много не ми е по вкуса. Ще се настройвам следващата кола да ми бъде 147 JTD по възможност 16V- надявам се няма нищо общо с 1.4 ТС, както и 1.6 ТС.
                  А за диагностика ще намеря време и ще отида.
                  Още веднъж Ви благодаря )))
                  Alfa 145 1.4TS '98

                  Comment


                  • #39
                    Ще плачете с тия дизели ей....
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Бедна смес! И не е в темепературния датчик проблема. Както и в ламбдата не е проблема. Или дърпа въздух от някъде, или дросела се нуждае от настройка или инжекторите са с много намален дебит. Знаете ли че само 5 микрона да има отлагане на мръсотия по инжекторите си загубват до 25% от дебита. След като ви загрее колата и ламбда контрола заработи адкватно, ЕКУ-то коригира сместа, чрез времето на връскване. И тогава проблема изчезва. Започва да дозира горивото по-точно с повече време за впръскване.

                      Моите инжектори ги чистих 3 пъти и пак не могат да достигнат нормалния дебит 180 - 185 кубика. Идете на диагностика на инжекторите. Там където имат стенд за измерване на дебит и ултразвукова вана. Мерят, чистят, пак мерят, ако не е на ред пак чистят и така докато се достигне близка до фабричната стойност дебит на инжектор. Да сменяте дебитомери и темпертурни датчици само защото ви се струва, че в тях е порблема е безумие.

                      Знам какво се получава при вас. Подавате газ и нищо не се случва, а мотора се чува да буботи все едно е 8 цилиндров. Бедна смес. Действайте.

                      Ще оспоря вднага мнението на колегата по-горе за свещите. Не, че не е прав, но не е и това проблема. Откачете си температурния сензор и палете сутрин и карайте. Няма да има забиване. Но това не значи, че проблема е в него! Просто инжекторите работят с максимално време на пръскване. Демек си наливат доволно бензинец.

                      При бедна смес е точно обраното. Трябва по-дълго разстояние на свещите. По-дълга искра.
                      колега да те питам утре ще ходя на стенд вече за тея дюзи ,обаче това 180-185 кубика за минута ли е за час ли е . сигурно задавам адски глупав въпрос ама 10 баш майстори питам и те гледат като "телета" кви са тея кубици (гледало се само РАЗПРАШАВАНЕТО на дюзите) стенда (на който ще ходя) имал някакви колбички (руски стенд) майстора разбирал ама и аз да съм в час да не гледам и аз като "теленце"
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • #41
                        здр.пак,днес имах малко време и откачих дебитомера(но без него гасне след 5 секунди)та като го бях свалил вече,го изчистих колкото мога закачих го пак и колата стана като нова,няма давене,няма нищо вървиси перфектно,но излезна друго оборотите сега пак са малко нестабилни и светна някаква червена лампичка,като дюза дали е възможно докато сам откачал дебит.да сам прецакал нещо друго
                        Alfa Romeo 146 1.4 T.S

                        Comment


                        • #42
                          Колега смених дебитомера и се родих,в такав смисал колата направо си показа вазможностите,аз не сам вервал че така може да варви!!!!!
                          sigpic145 Qv

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от alfa boy Qv Покажи съобщение
                            Колега смених дебитомера и се родих,в такав смисал колата направо си показа вазможностите,аз не сам вервал че така може да варви!!!!!
                            Аиде сменяи и вариатора и да вървим да я замерим
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #44
                              sigpic145 Qv

                              Comment

                              Working...
                              X